De service van Rikels Slaapexperts

Wij bieden u de service die u verdient! 

Heeft u een nieuw matras, ledikant of boxspring gekocht bij Rikels Slaapexperts? Dan kunt u van ons, ook na aanschaf, een hoogwaardige service en garantie verwachten. Een goede nachtrust is belangrijk en het is onze zorg dat u uw nachtrust behoudt.

Op onze servicepagina vindt u alle informatie over onze services en garanties, zoals 90 dagen slaapgarantie na aanschaf van een matras of boxspring. Bij vragen kunt u contact opnemen met Rikels Slaapexperts, wij helpen u graag verder!

Gratis installatie en montage

De installatie en montage van de door u gekozen producten nemen wij voor onze rekening. Wij dragen de bezorging over aan onze externe partner, Montrieurs. Zij komen uw nieuwe matras of boxspring gratis op de afgesproken dag en tijdstip bij u thuis afleveren.

Een dag voor bezorging ontvangt u van Montrieurs een indicatie van de bezorgtijd. Uiteraard neemt Montrieurs ook het verpakkingsmateriaal weer voor u mee. Wilt u uw leverdatum wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Eenvoudige betaling

U betaalt het volledige bedrag bij bezorging. U kunt contant betalen of pinnen bij het pinapparaat dat de bezorger bij zich draagt.

Belangrijk om te weten: voor grote pinbedragen kan er een limiet gelden vanuit uw bank. Om er zeker van te zijn dat u het resterende bedrag kunt pinnen, kunt u contact opnemen met uw bank om te vragen of er een limiet is ingesteld. Als er een limiet is ingesteld, kunt u uw bank vragen of het bedrag gepind kan worden of dat het nodig is om het limiet tijdelijk te laten verhogen.

Unieke garantie

Bij ons ontvangt u standaard op al onze producten een jaar service voor fabricage-en/of constructiefouten. Daarnaast krijgt u, afhankelijk van het merk, nog eens 3 of méér jaren garantie boven de wettelijke 2 jaar consumentengarantie.

Aanvullend nemen wij de kosten voor transport, voorrijkosten en verzending, die verband houden met garantieafhandeling, voor onze rekening. Schade of slijtage als gevolg van onzorgvuldigheid of onvoorzichtigheid vallen uiteraard buiten deze garantie.

Kom gratis proefliggen in onze Experience Room

Is uw huidige matras of boxspring aan vervanging toe? Bij ons kunt u gratis komen proefliggen in ons experience center. Dit op afspraak. Zo kunt u in alle rust uw nieuwe matras of boxspring uitzoeken.

Door voorafgaand aan uw bezoek ons formulier in te vullen, stelt het ons in staat om een selectie te maken van verschillende merken matrassen en boxsprings die aansluiten op uw opgegeven slaapvoorkeuren en wensen. Zo hoeft u niet ons hele “beddenbos”uit te proberen!

Afvoeren oude bed

Wanneer onze partner Montrieurs uw aankoop komt leveren, is het mogelijk om uw oude boxspring of matras gelijktijdig te laten afvoeren. Hiervoor brengen wij extra kosten in rekening.

Bijvullen dekbed

Wij bieden u de mogelijkheid om uw donzen dekbed bij te vullen. Dit besteden wij uit en duurt gemiddeld 1 tot 3 weken.

90 dagen slaapgarantie

Bij aanschaf van een nieuw matras of boxspring heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van onze 90 dagen slaapgarantie. Wanneer u kiest voor deze slaapgarantie, krijgt u de mogelijkheid om uw nieuwe matras 90 dagen uit te proberen en te bepalen of deze voldoet aan uw slaapbehoeften. Hiervoor brengen wij eenmalig een bedrag van €75,- in rekening.

Wanneer u binnen deze 90 dagen niet tevreden bent met uw matras, kunt u contact met ons opnemen. Onze vakkundige slaapexperts zullen samen met u kijken naar een nieuwe passende oplossing voor een betere nachtrust.

Waarom kiest u voor Rikels Slaapexperts​